DirectPay is nu meertalig.

 

De website van DirectPay is vanaf nu beschikbaar in vertalingen in het Engels, Duits, Frans, Turks en Spaans. Hiermee wordt het voor mensen die het Nederlands minder goed beheersen makkelijker om precies te begrijpen wat er rondom hun betalingsachterstand aan de hand is.

“Door het aanbieden van extra talen op de website wordt het voor veel mensen mogelijk om de informatie die ze nodig hebben om een betalingsachterstand op te lossen tot zich te nemen. We merkten dat sommige mensen die wij benaderen om een openstaande rekening te innen, niet helemaal begrijpen wat er aan de hand is. Ze overzien niet altijd wat er van hen verwacht wordt en wat ze kunnen doen als ze niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen. Vaak zijn er oplossingen,” zegt Arjan Zweers, eindverantwoordelijke voor de communicatie, “maar lijkt het niet iedereen weet die te vinden. We hopen hiermee het contact met mensen gemakkelijker te maken en op die manier te voorkomen dat mensen in een problematische schuldsituatie belanden.”

Het toevoegen van extra talen aan de website is onderdeel van het voortdurend streven van DirectPay naar een beter contact met mensen met betalingsachterstanden.

Omdat DirectPay hard groeit in het buitenland en steeds meer Europese bedrijven van onze dienstverlening gebruik willen maken wordt het deel van de website met informatie voor opdrachtgevers aangeboden in het Engels en Frans.