Mijn DirectPay.

Log in en tref zelf gemakkelijk een regeling voor uw achterstallige betaling. U kunt dit doen door in te loggen in het linkerveld ‘Mijn DirectPay’.

Als u niet wilt (of kunt) inloggen, vul dan hieronder de korte vragenlijst in. Wij verwerken de informatie en bellen u om de afspraken en de regeling te bevestigen. Een regeling is geheel kosteloos als u in maximaal vier termijnen betaalt.

Nu een paar vragen over uw inkomen en eventuele andere betalingsachterstanden. Met deze informatie voorkomen we dat wij u een regeling aanbieden die niet bij u past.

6) Heeft u een betaalachterstand?

Als u geen betalingsachterstanden heeft, kunnen wij waarschijnlijk de regeling aanbieden zoals u die wenst.
Mocht u wel een betalingsachterstand hebben, dan kunnen wij u waarschijnlijk gewoon verder helpen. En anders helpen we met een andere oplossing voor uw betalingsachterstand.
Indien wij aanvullende informatie nodig hebben over uw aanvraag, bellen we u.

DirectPay zoekt altijd naar creatieve oplossingen om te voorkomen dat mensen hun betalingsachterstanden tot problematische schulden zien uitgroeien. Misschien kan dat ook op andere manieren. Wilt u daarom ook de volgende vraag beantwoorden?

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl