Mijn DirectPay.

Log in en tref zelf gemakkelijk een regeling voor uw achterstallige betaling. U kunt dit doen door in te loggen in het linkerveld ‘Mijn DirectPay’.

Als u niet wilt (of kunt) inloggen, vul dan hieronder de korte vragenlijst in. Wij verwerken de informatie en bellen u om de afspraken en de regeling te bevestigen. Een regeling is geheel kosteloos als u in maximaal vier termijnen betaalt.

Nu een paar vragen over uw inkomen en eventuele andere betalingsachterstanden. Met deze informatie voorkomen we dat wij u een regeling aanbieden die niet bij u past.

Als u bij de vragen 4 tot en met 7 overal ‘nee’ op heeft geantwoord, kunnen wij waarschijnlijk de regeling aanbieden zoals u die wenst.

Schrik niet als u bij de vragen 4 tot en met 7 ergens ‘ja’ heeft ingevuld. Wij kunnen u waarschijnlijk gewoon verder helpen. En anders helpen we met een andere oplossing voor uw betalingsachterstand.

Om ons voorstel met u te bespreken en afspraken over de achterstallige betaling te maken, bellen we u.

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl