Mijn DirectPay.

Log in en tref zelf gemakkelijk een regeling voor uw achterstallige betaling. U kunt dit doen door in te loggen in het linkerveld ‘Mijn DirectPay’.

Als u niet wilt (of kunt) inloggen, vul dan hieronder de korte vragenlijst in. Wij verwerken de informatie en bellen u om de afspraken en de regeling te bevestigen. Een regeling is geheel kosteloos als u in maximaal vier termijnen betaalt.

    Nu een paar vragen over uw inkomen en eventuele andere betalingsachterstanden. Met deze informatie voorkomen we dat wij u een regeling aanbieden die niet bij u past.


    6) Heeft u een betaalachterstand?


    Als u geen betalingsachterstanden heeft, kunnen wij waarschijnlijk de regeling aanbieden zoals u die wenst.
    Mocht u wel een betalingsachterstand hebben, dan kunnen wij u waarschijnlijk gewoon verder helpen. En anders helpen we met een andere oplossing voor uw betalingsachterstand.
    Indien wij aanvullende informatie nodig hebben over uw aanvraag, bellen we u.

    Mijn DirectPay

    Heeft u een kenmerk ontvangen?

    Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl