Ik wil een betalingsregeling.
Ik heb meer dan 12 termijnen nodig
Het kan zijn dat het bedrag dat u nog moet betalen te groot is om in één keer te betalen. Of dat het betalen van deze rekening andere financiële problemen of krapte veroorzaakt. Bij ons treft u een regeling, waarbij u in maandelijkse termijnen de schuld betaalt. U betaalt op maat. Dit regelt u zelf in ons online service portaal.
Wij snappen dat het niet altijd mogelijk is om in 12 termijnen te betalen. U kunt hieronder het verzoek indienen voor meer termijnen door de vragen in te vullen. Mogelijk vinden wij samen een oplossing, of kunnen we helpen uw financiële problemen op een andere manier op te lossen.
Mijn DirectPay
Heeft u een kenmerk ontvangen?
Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl
Meest gestelde vragen
Op welke rekening stort ik mijn betaling?
DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.
Ik heb een schuld bij WebCasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?
Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. WebCasso is het opdrachtgevende incassobureau.
Kan ik een betalingsregeling treffen?
U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.
Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” rechts van wat u nu leest.
Hier kunt u uw gehele dossier inzien.
Ik heb al betaald, wat moet ik doen?
Als u al betaald heeft zonder dat dit bij ons bekend is, is er ergens wat misgegaan. Onze excuses daarvoor! Om uit te zoeken waar het niet goed is gegaan, verzoeken wij u de overboeking of ander bewijs van betaling, te mailen naar vraag@webcasso.nl. WebCasso gaat dan uitzoeken wat er aan de hand is. Daarvoor is het belangrijk dat er op het bewijs staat:
– het bedrag van de betaling;
– het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
– het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
– de omschrijving bij de betaling
Over welke factuur/facturen gaat dit?
U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Log hiervoor in op “Mijn DirectPay” rechtsboven van wat u nu leest.
Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?
Bel 088 900 6666 zodat wij u direct kunnen helpen. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.