Ik wil een betalingsregeling.
Ik kan of wil het hele bedrag niet in een keer betalen
Het kan zijn dat het bedrag dat u nog moet betalen te groot is om in één keer te betalen. Of dat het betalen van deze rekening andere financiële problemen of krapte veroorzaakt. Bij ons treft u een regeling, waarbij u in maandelijkse termijnen de schuld betaalt. U betaalt op maat. Dit regelt u zelf in ons online service portaal.
Het kan zijn dat ook ons aanbod voor u geen oplossing biedt. Neem dan contact met ons op 088 900 6666. Een medewerker kijkt dan samen met u wat wel mogelijk is. Mogelijk vinden wij samen een oplossing, of kunnen we helpen uw financiële problemen op een andere manier op te lossen.
Mijn DirectPay
Heeft u een kenmerk ontvangen?
Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl
Meest gestelde vragen
Op welke rekening stort ik mijn betaling?
DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.
Ik heb een schuld bij Webcasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?
Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. Webcasso is het opdrachtgevende incassobureau.
Kan ik een betalingsregeling treffen?
U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.
Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina. Hier kunt u uw gehele dossier inzien.
Ik heb al betaald, wat moet ik doen?
U kunt het bewijs van betaling mailen naar vraag@webcasso.nl. Op het bewijs moet staan;
-het bedrag van de betaling;
-het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
-het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
-de omschrijving bij de betaling
Over welke factuur/facturen gaat dit?
U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.
Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?
U kunt uw gehele dossier bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.