Ik kan (even) niet betalen.

Als dit aan de hand is kunt u een maand ‘pauzeren’. Dit kan alleen als u dit vooraf aan ons laat weten. Dit kan maximaal drie keer. Let op, als u ons niet laat weten dat u niet gaat betalen, gaan wij ervan uit dat u de gemaakte afspraken over wanneer u betaalt niet nakomt. Dat betekent dat de regeling vervalt én de inning van het (restant)bedrag door het incassobureau gebeurt.

Het kan zijn dat u minder bent gaan verdienen, of dat u om een andere reden niet aan de afspraken die u met ons maakte kunt voldoen. Neem dan contact met ons op. Misschien kunnen we de afspraken aanpassen.

U kunt niet betalen.  Nu niet en ook niet binnen afzienbare tijd. Als dit uw situatie is, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Mogelijk komt u in aanmerking voor geheel of gedeeltelijke kwijtschelding van de schuld.

Wanneer u echt niet kunt betalen, werken we samen met onze partner BringWay. Dit platform legt de verbinding tussen schuldhulpverleners en schuldeisers zodat uw schuldsituatie sneller duidelijk is bij alle betrokkenen.  Daarmee voorkomen zij dat uw situatie verder uit de hand loopt. BringWay is gespecialiseerd in het snel en realistisch oplossen van betalingsachterstanden.

Wat doet BringWay? Meer over BringWay.

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

Ik heb een schuld bij Webcasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?

Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. Webcasso is het opdrachtgevende incassobureau.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.

Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina. Hier kunt u uw gehele dossier inzien.

 

Ik heb al betaald, wat moet ik doen?

U kunt het bewijs van betaling mailen naar vraag@webcasso.nl. Op het bewijs moet staan;
-het bedrag van de betaling;
-het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
-het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
-de omschrijving bij de betaling

Over welke factuur/facturen gaat dit?

U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.

Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?

U kunt uw gehele dossier bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.