Ik heb een brief ontvangen.

Een bedrijf heeft een vordering op u. Dat betekent dat er een openstaande rekening is die u niet – of niet helemaal – heeft betaald. Deze vordering is aan ons verkocht of in ons beheer geplaatst. De betalingsachterstand is inmiddels zover opgelopen dat er extra kosten zijn voor het incassobureau. Het incassobureau biedt u de mogelijkheid om uw achterstallige betaling in termijnen te voldoen. Dat kunt u zelf bij ons regelen. Voor u betekent dit dat wij uw gesprekspartner zijn voor de betalingsregeling die u treft.

Als u inlogt op ons selfservice-portaal ziet u of er nog andere rekeningen zijn die u moet betalen. Ook regelt u hier gemakkelijk zelf verschillende zaken rondom de betaling of een betalingsregeling.

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

Op welke rekening stort ik mijn betaling?

DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.

Ik heb een schuld bij Webcasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?

Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. Webcasso is het opdrachtgevende incassobureau.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.

Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina. Hier kunt u uw gehele dossier inzien.

 

Ik heb al betaald, wat moet ik doen?

U kunt het bewijs van betaling mailen naar vraag@webcasso.nl. Op het bewijs moet staan;
-het bedrag van de betaling;
-het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
-het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
-de omschrijving bij de betaling

Over welke factuur/facturen gaat dit?

U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.

Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?

U kunt uw gehele dossier bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.