Ik heb een brief ontvangen.
Ik heb een brief ontvangen, waar gaat dit over?
Een bedrijf heeft een vordering op u. Dat betekent dat er een openstaande rekening is die u niet – of niet helemaal – heeft betaald. Deze vordering is aan ons verkocht of in ons beheer geplaatst. De betalingsachterstand is inmiddels zover opgelopen dat er extra kosten zijn voor het incassobureau. Het incassobureau biedt u de mogelijkheid om uw achterstallige betaling in termijnen te voldoen. Dat kunt u zelf bij ons regelen. Voor u betekent dit dat wij uw gesprekspartner zijn voor de betalingsregeling die u treft.
Als u inlogt op ons selfservice-portaal ziet u of er nog andere rekeningen zijn die u moet betalen. Ook regelt u hier gemakkelijk zelf verschillende zaken rondom de betaling of een betalingsregeling.
Mijn DirectPay
Heeft u een kenmerk ontvangen?
Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl
Meest gestelde vragen
Op welke rekening stort ik mijn betaling?
DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.
Ik heb een schuld bij Webcasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?
Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. Webcasso is het opdrachtgevende incassobureau.
Kan ik een betalingsregeling treffen?
U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.
Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina. Hier kunt u uw gehele dossier inzien.
Ik heb al betaald, wat moet ik doen?
U kunt het bewijs van betaling mailen naar vraag@webcasso.nl. Op het bewijs moet staan;
-het bedrag van de betaling;
-het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
-het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
-de omschrijving bij de betaling
Over welke factuur/facturen gaat dit?
U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.
Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?
U kunt uw gehele dossier bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.