Ik heb een brief ontvangen.

Een bedrijf heeft een vordering op u. Dat betekent dat er een openstaande rekening is die u niet – of niet helemaal – heeft betaald. DirectPay heeft deze vordering overgenomen of deze vordering is in ons beheer geplaatst. De betalingsachterstand is inmiddels zover opgelopen dat er extra kosten zijn voor het incassobureau. Het incassobureau biedt u de mogelijkheid om uw achterstallige betaling in termijnen te voldoen. Dat kunt u zelf bij ons regelen. Voor u betekent dit dat wij uw gesprekspartner zijn voor de betalingsregeling die u treft.

Als u inlogt op ons selfservice-portaal ziet u of er nog andere rekeningen zijn die u moet betalen. Ook regelt u hier gemakkelijk zelf verschillende zaken rondom de betaling of een betalingsregeling.

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

Op welke rekening stort ik mijn betaling?

DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.

Ik heb een schuld bij WebCasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?

Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. WebCasso is het opdrachtgevende incassobureau.

Kan ik een betalingsregeling treffen?

U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.

Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” rechts van wat u nu leest.

Hier kunt u uw gehele dossier inzien.

 

Ik heb al betaald, wat moet ik doen?

Als u al betaald heeft zonder dat dit bij ons bekend is, is er ergens wat misgegaan. Onze excuses daarvoor! Om uit te zoeken waar het niet goed is gegaan, verzoeken wij u de overboeking of ander bewijs van betaling, te mailen naar vraag@webcasso.nl. WebCasso gaat dan uitzoeken wat er aan de hand is. Daarvoor is het belangrijk dat er op het bewijs staat:
– het bedrag van de betaling;
– het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
– het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
– de omschrijving bij de betaling

Over welke factuur/facturen gaat dit?

U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Log hiervoor in op “Mijn DirectPay” rechtsboven van wat u nu leest.

Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?

Bel 088 900 6666 zodat wij u direct kunnen helpen. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.