Beperkte capaciteit veroorzaakt langere wachttijden

In verband met de ontwikkelingen rondom het Coronavirus en de richtlijnen van het RIVM en de overheid heeft ook DirectPay preventieve maatregelen moeten nemen. De maatregelen hebben helaas ook effect op de optimale inzetbaarheid van onze medewerkers. Wij zijn van 08:30 tot 16:30 uur bereikbaar via de bekende telefoonnummers. We constateren momenteel wel dat de wachttijden oplopen. Daarom verzoeken we u contact met ons op te nemen via het online contactformulier. Wilt u bij het gebruikmaken van dat formulier zo duidelijk mogelijk aangeven waar uw vraag over gaat? Wij zullen ons uiterste best doen om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij hopen op uw begrip voor het eventuele ongemak.

Bij voorbaat dank,

DirectPay

Betalingsachterstand?

Betaal op maat bij DirectPay.

Een achterstallige betaling komt altijd ongelegen. Bij ons treft u een passende regeling om uw rekening alsnog te betalen.

Hoe kunnen wij u helpen?

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

Een achterstallige betaling komt ongelegen. Dat begrijpt DirectPay. Daarom betaalt u bij ons op maat, op de manier die bij u past. Begin tijdig en vermijd extra onnodige kosten.

Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen

    Nu een paar vragen over uw inkomen en eventuele andere betalingsachterstanden. Met deze informatie voorkomen we dat wij u een regeling aanbieden die niet bij u past.

    6) Heeft u een betaalachterstand?

    Als u geen betalingsachterstanden heeft, kunnen wij waarschijnlijk de regeling aanbieden zoals u die wenst.
    Mocht u wel een betalingsachterstand hebben, dan kunnen wij u waarschijnlijk gewoon verder helpen. En anders helpen we met een andere oplossing voor uw betalingsachterstand.
    Indien wij aanvullende informatie nodig hebben over uw aanvraag, bellen we u.