Wat doet DirectPay.

DirectPay biedt de mogelijkheid om achterstallige betalingen alsnog in termijnen te betalen. Opdrachtgevers besteden dit werk uit aan ons. Wij zijn de specialisten in het treffen van betalingsregelingen, waardoor bedrijven zich kunnen richten op het verkopen van hun product of het leveren van hun dienst.

DirectPay neemt die facturen – de vordering op u – over van een opdrachtgever. Hierdoor krijgt zo’n bedrijf zekerheid over de eigen inkomsten en kan het verder met zijn eigen activiteiten.

Uw achterstallige betaling is in behandeling bij een incassobureau. Zij schakelen ons in om een passende regeling te treffen. Uiteraard is het uitgangspunt “wie iets koopt, moet dat betalen” leidend. Soms , als daarvoor gegronde redenen zijn, wijken we hiervan af. Die redenen vindt u onder ‘Recht op Kwijtschelding?’

DirectPay is dus geen incassobureau. Wij dagvaarden niet en wij sturen geen deurwaarders op u af. Maar we werken wél samen met en in opdracht van incassobureaus. Als u niet via een regeling betaalt, wordt uw factuur alsnog door een incassobureau afgehandeld. In dat geval kunnen uw bijkomende kosten hoger oplopen. Bij DirectPay betaalt u op maat.

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

Namens wie benadert DirectPay mij?

DirectPay werkt met verschillende professionele opdrachtgevers. Uw vordering is door het bedrijf of de instantie aan ons verkocht of in ons beheer geplaatst. Voor u betekent dit dat wij uw gesprekspartner zijn voor de facturen die worden vermeld in de correspondentie.

Ik heb problemen met inloggen in Mijn DirectPay. Wat moet ik doen?

Wanneer u uw inlognaam en/of wachtwoord bent vergeten, stuur dan een e-mail naar vraag@directpay.nl met de volgende informatie: naam, postcode, huisnummer, kenmerk (relatienummer/debiteurnummer), factuurnummer en geboortedatum.

Mocht u desondanks nog steeds problemen ondervinden, laat dit zo snel mogelijk weten door ook een e-mail te sturen naar vraag@directpay.nl met de volgende informatie: naam, postcode, huisnummer, kenmerk (relatienummer/debiteurnummer), factuurnummer, geboortedatum en omschrijving van het probleem. Onze IT afdeling zal het probleem onderzoeken en trachten het zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?

Door in te loggen op de website of door het betaalopmaat-formulier in te vullen kunt u een regeling voorstellen. Vervolgens wordt uw voorstel beoordeeld en ontvangt u bericht met de uitkomst.

Wat is jullie privacy-beleid en wat doen jullie met mijn persoonsgegevens?

Wilt u uw rechten op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming uitoefenen (AVG)? Kijk dan in ons privacy statement voor meer informatie

U kunt uw verzoek in dat geval richten aan:

Direct Pay Services B.V.
T.a.v.  functionaris gegevensbescherming
Blaak 16
3011 TA Rotterdam