Waarom een regeling treffen.
Waarom een regeling treffen
U heeft iets gekocht en moet dat nog betalen. De snelste en makkelijkste manier is om direct en in één keer het gehele bedrag te betalen. Dan ligt het achter u en weet u zeker dat er geen extra kosten zijn. Lukt betaling ineens niet, dan biedt betalen in termijnen mogelijk uitkomst. We noemen dat een betalingsregeling. Zolang de regeling loopt, vermijdt u extra kosten. Een regeling is dan de goedkoopste manier om alsnog uw schuld te betalen.
- U kunt bij ons altijd kosteloos in vier maandelijkse termijnen betalen.
- In overleg zijn meer termijnen mogelijk.
- Als uw financiële omstandigheden wijzigen, kunt u uw betalingsregeling aanpassen.
- Heeft u een betalingsregeling en bent u (een keer) niet in staat om een termijn te betalen? Dan kunt u uw betaling aan ons maximaal drie keer een maand pauzeren. Laat dit ons wel van tevoren weten! Wij verlengen de betalingsregeling met de termijnen die u overslaat.
Mijn DirectPay
Heeft u een kenmerk ontvangen?
Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl
Meest gestelde vragen
Op welke rekening stort ik mijn betaling?
DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.
Ik heb een schuld bij WebCasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?
Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. WebCasso is het opdrachtgevende incassobureau.
Kan ik een betalingsregeling treffen?
U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.
Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” rechts van wat u nu leest.
Hier kunt u uw gehele dossier inzien.
Ik heb al betaald, wat moet ik doen?
Als u al betaald heeft zonder dat dit bij ons bekend is, is er ergens wat misgegaan. Onze excuses daarvoor! Om uit te zoeken waar het niet goed is gegaan, verzoeken wij u de overboeking of ander bewijs van betaling, te mailen naar vraag@webcasso.nl. WebCasso gaat dan uitzoeken wat er aan de hand is. Daarvoor is het belangrijk dat er op het bewijs staat:
– het bedrag van de betaling;
– het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
– het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
– de omschrijving bij de betaling
Over welke factuur/facturen gaat dit?
U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
Log hiervoor in op “Mijn DirectPay” rechtsboven van wat u nu leest.
Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?
Bel 088 900 6666 zodat wij u direct kunnen helpen. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.