Waarom een regeling treffen.

U heeft iets gekocht en moet dat nog betalen. De snelste en makkelijkste manier is om direct en in één keer het gehele bedrag te betalen. Dan ligt het achter u en weet u zeker dat er geen extra kosten zijn. Lukt betaling ineens niet, dan biedt betalen in termijnen mogelijk uitkomst. We noemen dat een betalingsregeling. Zolang de regeling loopt, vermijdt u extra kosten. Een regeling is dan de goedkoopste manier om alsnog uw schuld te betalen.

  1. U kunt bij ons altijd kosteloos in vier maandelijkse termijnen betalen.
  2. In overleg zijn meer termijnen mogelijk.
  3. Als uw financiële omstandigheden wijzigen, kunt u uw betalingsregeling aanpassen.
  4. Heeft u een betalingsregeling en bent u (een keer) niet in staat om een termijn te betalen? Dan kunt u uw betaling aan ons maximaal drie keer een maand pauzeren. Laat dit ons wel van tevoren weten! Wij verlengen de betalingsregeling met de termijnen die u overslaat.
Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen

    Nu een paar vragen over uw inkomen en eventuele andere betalingsachterstanden. Met deze informatie voorkomen we dat wij u een regeling aanbieden die niet bij u past.

    6) Heeft u een betaalachterstand?

    Als u geen betalingsachterstanden heeft, kunnen wij waarschijnlijk de regeling aanbieden zoals u die wenst.
    Mocht u wel een betalingsachterstand hebben, dan kunnen wij u waarschijnlijk gewoon verder helpen. En anders helpen we met een andere oplossing voor uw betalingsachterstand.
    Indien wij aanvullende informatie nodig hebben over uw aanvraag, bellen we u.

    Mijn DirectPay

    Heeft u een kenmerk ontvangen?

    Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

    Op welke rekening stort ik mijn betaling?

    DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.

    Ik heb een schuld bij WebCasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?

    Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. WebCasso is het opdrachtgevende incassobureau.

    Kan ik een betalingsregeling treffen?

    U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.

    Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” rechts van wat u nu leest.

    Hier kunt u uw gehele dossier inzien.

     

    Ik heb al betaald, wat moet ik doen?

    Als u al betaald heeft zonder dat dit bij ons bekend is, is er ergens wat misgegaan. Onze excuses daarvoor! Om uit te zoeken waar het niet goed is gegaan, verzoeken wij u de overboeking of ander bewijs van betaling, te mailen naar vraag@webcasso.nl. WebCasso gaat dan uitzoeken wat er aan de hand is. Daarvoor is het belangrijk dat er op het bewijs staat:
    – het bedrag van de betaling;
    – het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
    – het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
    – de omschrijving bij de betaling

    Over welke factuur/facturen gaat dit?

    U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
    Log hiervoor in op “Mijn DirectPay” rechtsboven van wat u nu leest.

    Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?

    Bel 088 900 6666 zodat wij u direct kunnen helpen. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.