Ik heb een klacht.

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ergens ontevreden over bent. In zo’n geval vragen wij u uw klacht aan ons voor te leggen. Een klacht indienen kan via onderstaand formulier.

Klachtenprocedure

DirectPay stuurt u binnen 5 dagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. Indien reeds bekend, informeren wij u in dit bericht binnen welke termijn de klacht zal worden afgehandeld. Een klacht zal binnen maximaal  4 weken na ontvangst behandeld worden.

Let op!
Onderstaand klachtenformulier is enkel bedoeld voor klachten jegens de handelswijze van DirectPay. Wanneer u bezwaar wilt maken tegen de ontvangen vordering, dan verwijzen wij u graag naar ons algemene contactformulier.

Klachtformulieren waarin geen geldig e-mailadres of postadres opgenomen zijn, kunnen niet door ons kantoor worden behandeld en zullen worden verwijderd.

    Mijn DirectPay

    Heeft u een kenmerk ontvangen?

    Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

    Op welke rekening stort ik mijn betaling?

    DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.

    Ik heb een schuld bij Webcasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?

    Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. Webcasso is het opdrachtgevende incassobureau.

    Kan ik een betalingsregeling treffen?

    U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.

    Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina. Hier kunt u uw gehele dossier inzien.

     

    Ik heb al betaald, wat moet ik doen?

    U kunt het bewijs van betaling mailen naar vraag@webcasso.nl. Op het bewijs moet staan;
    -het bedrag van de betaling;
    -het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
    -het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
    -de omschrijving bij de betaling

    Over welke factuur/facturen gaat dit?

    U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
    Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.

    Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?

    U kunt uw gehele dossier bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
    Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” bovenaan deze pagina.