Ik heb een klacht.

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ergens ontevreden over bent. In zo’n geval vragen wij u uw klacht aan ons voor te leggen. Een klacht indienen kan via onderstaand formulier.

Mijn DirectPay

Heeft u een kenmerk ontvangen?

Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

Namens wie benadert DirectPay mij?

DirectPay werkt met verschillende professionele opdrachtgevers. Uw vordering is door het bedrijf of de instantie aan ons verkocht of in ons beheer geplaatst. Voor u betekent dit dat wij uw gesprekspartner zijn voor de facturen die worden vermeld in de correspondentie.

Ik heb problemen met inloggen in Mijn DirectPay. Wat moet ik doen?

Wanneer u uw inlognaam en/of wachtwoord bent vergeten, stuur dan een e-mail naar vraag@directpay.nl met de volgende informatie: naam, postcode, huisnummer, kenmerk (relatienummer/debiteurnummer), factuurnummer en geboortedatum.

Mocht u desondanks nog steeds problemen ondervinden, laat dit zo snel mogelijk weten door ook een e-mail te sturen naar vraag@directpay.nl met de volgende informatie: naam, postcode, huisnummer, kenmerk (relatienummer/debiteurnummer), factuurnummer, geboortedatum en omschrijving van het probleem. Onze IT afdeling zal het probleem onderzoeken en trachten het zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Wat is jullie privacy-beleid en wat doen jullie met mijn persoonsgegevens?

Wilt u uw rechten op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming uitoefenen (AVG)? Kijk dan in ons privacy statement voor meer informatie

U kunt uw verzoek in dat geval richten aan:

Direct Pay Services B.V.
T.a.v.  functionaris gegevensbescherming
Blaak 16
3011 TA Rotterdam

Ik heb al betaald. Waarom krijg ik dan toch een herinneringsbrief?

Als u recent heeft betaald, kan het zijn dat uw betaling en ons bericht elkaar gekruist hebben. Wanneer de betaling binnen de afgesproken termijn op onze rekening is bijgeschreven, is dat verder geen probleem.