Ik heb een klacht.

Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ergens ontevreden over bent. In zo’n geval vragen wij u uw klacht aan ons voor te leggen. Een klacht indienen kan via het formulier helemaal onderaan deze pagina.

Klachtenprocedure

DirectPay stuurt u binnen 5 dagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. Indien reeds bekend, informeren wij u in dit bericht binnen welke termijn de klacht zal worden afgehandeld. Een klacht zal binnen maximaal  4 weken na ontvangst behandeld worden.

Let op!
Onderstaand klachtenformulier is enkel bedoeld voor klachten jegens de handelswijze van DirectPay. Wanneer u bezwaar wilt maken tegen de ontvangen vordering, dan verwijzen wij u graag naar ons algemene contactformulier.

Klachtformulieren waarin geen geldig e-mailadres of postadres opgenomen zijn, kunnen niet door ons kantoor worden behandeld en zullen worden verwijderd.

    Mijn DirectPay

    Heeft u een kenmerk ontvangen?

    Mocht u problemen ondervinden bij het inloggen, dan kunt contact opnemen met een van onze service-medewerkers via vraag@directpay.nl

    Op welke rekening stort ik mijn betaling?

    DirectPay gebruikt verschillende bankrekeningen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw betaling, verzoeken wij u gebruik te maken van het rekeningnummer dat staat aangegeven op onze brieven en e-mails.

    Ik heb een schuld bij WebCasso maar krijg bericht van DirectPay. Klopt dat?

    Dat klopt. DirectPay biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling af te sluiten. WebCasso is het opdrachtgevende incassobureau.

    Kan ik een betalingsregeling treffen?

    U kunt een betalingsregeling treffen door te klikken op de oranje button “Ja, ik wil een regeling zonder in te loggen”.

    Ook kunt u een regeling treffen door in te loggen in uw online omgeving. Klik hiervoor op “Mijn DirectPay” rechts van wat u nu leest.

    Hier kunt u uw gehele dossier inzien.

     

    Ik heb al betaald, wat moet ik doen?

    Als u al betaald heeft zonder dat dit bij ons bekend is, is er ergens wat misgegaan. Onze excuses daarvoor! Om uit te zoeken waar het niet goed is gegaan, verzoeken wij u de overboeking of ander bewijs van betaling, te mailen naar vraag@webcasso.nl. WebCasso gaat dan uitzoeken wat er aan de hand is. Daarvoor is het belangrijk dat er op het bewijs staat:
    – het bedrag van de betaling;
    – het rekeningnummer (IBAN) waarop betaald is;
    – het rekeningnummer(IBAN) waarvan betaald is;
    – de omschrijving bij de betaling

    Over welke factuur/facturen gaat dit?

    U kunt uw facturen zelf bekijken door in te loggen in uw online omgeving.
    Log hiervoor in op “Mijn DirectPay” rechtsboven van wat u nu leest.

    Ik heb een brief ontvangen. Waar gaat dit over?

    Bel 088 900 6666 zodat wij u direct kunnen helpen. Of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.